• Dorpskerk

Welkom bij de Hervormde Gemeente Hierden

Alle dagen van de week zijn er activiteiten.
    Op zondag komen wij samen om God te loven, te prijzen en te luisteren naar Zijn stem.
Laden Agenda

« Alle Agenda

• Dit agenda is voorbij.

Collecten: 1e ZOA-Vluchtelingenzorg 2e Kerk en eredienst

17 april 2022 | 08:00 - 20:00

ZOA Vluchtelingenhulp ondersteunt mensen die lijden als gevolg van een gewapend conflict of natuurramp, door hen te helpen hun bestaan opnieuw op te bouwen. Het christelijk geloof is hiervoor de motivatie. De missie van ZOA laat zich samenvatten in de drie woorden HULP HOOP HERSTEL.

Hulp
De organisatie biedt hulp aan mensen die getroffen zijn door een natuurramp of gewapend conflict.

Hoop
ZOA draagt bij aan een nieuw perspectief van hoop waarin mensen in waardigheid en onderling vertrouwen samenwerken aan hun toekomst.

Herstel
Samen met de getroffen gemeenschappen werken zijn aan verder herstel, totdat zij weer in hun eigen levensonderhoud kunnen voorzien.

Het zal duidelijk zijn dat bovengenoemde vormen van hulp veel geld kosten. Wij bevelen deze collecte als diaconie dan ook van harte bij u aan.

Datum:
17 april 2022