• Dorpskerk

Welkom bij de Hervormde Gemeente Hierden

Alle dagen van de week zijn er activiteiten.
    Op zondag komen wij samen om God te loven, te prijzen en te luisteren naar Zijn stem.
Laden Agenda

« Alle Agenda

• Dit agenda is voorbij.

1e Collecte Sien (diaconie), 2e kerken eredienst

15 mei 2022 | 09:00 - 20:00

Sien is een belangenvereniging voor het netwerk rondom mensen met een verstandelijke beperking. Vanuit christelijke inspiratie werkt Sien aan een samenleving waarin mensen met een verstandelijke beperking volop meedoen. Sien helpt bij het omgaan met beperkingen en het benutten van kansen.
Voor Sien geldt dat ieder mens uniek is, met eigen mogelijkheden en beperkingen. De samenleving is van deze mensen. Iedereen, gelovig of niet, neemt er op eigen wijze aan deel. Niemand wordt uitgesloten. Mensen zijn er om elkaar te helpen, ieder op zijn eigen wijze. Ook mensen met een beperking. Zo ziet Sien de inclusieve samenleving. Jij, ik, wij allemaal, samen!
Wij willen deze collecte dan ook graag bij u aanbevelen.

Datum:
15 mei 2022